tisdag 10 mars 2009

BOKMINGEL.


Nu är det inte långt kvar tills boken släpps... Jag skulle tycka det vore trevligt om du/ni ville komma och uppmärksamma det tillsammans med mig.
Eftersom det är våffeltider tänkte jag bjuda på våfflor och kaffe/saft.
För underhållningen står a cappellagruppen Harebra.

Det kommer finnas böcker till försäljning.

När: Torsdagen den 26/3 mellan klockan 16-19.

Var: Kontakta mig för vägbeskrivning och för att jag ska veta hur många som kommer, via hemtelefon, mobil eller mail innan den 23/3.

Välkomna!

2 kommentarer:

  1. Hej
    Du menar väl inte att vi som följer era bloggar får komma?
    Tänker på dig idag
    carina från sorunda

    SvaraRadera
  2. Eftersom jag har lagt ut inbjudan på bloggen får ni bloggläsare självklart också komma om ni kan och vill.
    Kram. Ulrica

    SvaraRadera